Після того, як навчальний заклад чи компанія прийняла рішення про створення Системи дистанційного навчання, на перший план стає питання про наповнення системи навчальними курсами. Одним з ключових положень дистанційного навчання – є використання в навчальному процесі професійно розроблених дистанційних курсів.
В більшості випадків готові дистанційні курси, присутні на освітньому ринку, потребують значних доробок за Вашими індивідуальними вимогами, але частіше необхідні курси відсутні. Без розробок унікальних дистанційних курсів з урахуванням особливостей Вашого навчального закладу чи компанії не обійтися.
- автор курсу – відповідає за написання текстових матеріалів курсу;
- дизайнер – опрацьовує графічне оформлення курсу;
- оформлювач – створює та розробляє графічне оформлення курсу;
- створювач аудіо оформлення – розробляє звукове супроводження курсу;
- створювач відео оформлення – готує відео матеріали;
- розробник курсу – збирає в суцільний курс готовий матеріал, підготовлений автором, дизайнером, оформлювачем, розробниками аудіо та відео оформлення та ін. з допомогою спеціальних програмних засобів;
- редактор курсу – виправляє семантичні та стилістичні помилки в курсі, приводить матеріал до єдиного стилю;
- коректор курсу – виправляє орфографічні та граматичні помилки у текстовому наповнені курсу;
- координатор курсу – координує роботу всієї групи розробників, відслідковує терміни виконання різноманітних етапів розробки курсу та ін.;
Дистанційні курси, створені у нас в залежності від способу публікації, підтримують слідуючи стандарти в галузі дистанційного навчання:
- AICC (http://www.aicc.org/)
- SCORM 1.2 (http://www.adlnet.org/)
- SCORM 1.3 (SCORM 2004) (http://www.adlnet.org/)
В більшості випадків готові дистанційні курси, присутні на освітньому ринку, потребують значних доробок за Вашими індивідуальними вимогами, але частіше необхідні курси відсутні. Без розробок унікальних дистанційних курсів з урахуванням особливостей Вашого навчального закладу чи компанії не обійтися.
Створення курсу – це складний технологічний процес, в якому може бути створена концепція майбутнього курсу;
- сценарист курсу – відповідає за курс – займається розробкою функціональних шаблонів за основою сценарію курсу;- автор курсу – відповідає за написання текстових матеріалів курсу;
- дизайнер – опрацьовує графічне оформлення курсу;
- оформлювач – створює та розробляє графічне оформлення курсу;
- створювач аудіо оформлення – розробляє звукове супроводження курсу;
- створювач відео оформлення – готує відео матеріали;
- розробник курсу – збирає в суцільний курс готовий матеріал, підготовлений автором, дизайнером, оформлювачем, розробниками аудіо та відео оформлення та ін. з допомогою спеціальних програмних засобів;
- редактор курсу – виправляє семантичні та стилістичні помилки в курсі, приводить матеріал до єдиного стилю;
- коректор курсу – виправляє орфографічні та граматичні помилки у текстовому наповнені курсу;
- координатор курсу – координує роботу всієї групи розробників, відслідковує терміни виконання різноманітних етапів розробки курсу та ін.;
Дистанційні курси, створені у нас в залежності від способу публікації, підтримують слідуючи стандарти в галузі дистанційного навчання:
- AICC (http://www.aicc.org/)
- SCORM 1.2 (http://www.adlnet.org/)
- SCORM 1.3 (SCORM 2004) (http://www.adlnet.org/)
Комментариев нет:
Отправить комментарий