пятница, 20 июля 2012 г.

Як вчитися в РЕПЕТИТОР до ЗНО - Дистанційне навчання?

Як вчитися?
Для того, щоб ефективно підготуватись до здачі тестів ЗНО використовуйте всі можливості, які надає Система дистанційного навчання:
Тести
Лекція
Завдання
Форум
Чати
Richtext HTML редактор
Електорнна дошка

Тести іконка

Цей модуль складається з наборів тестових питань ЗНО попередніх років, а також із завдань що рекомендовані для підготовки до тестування.
Тести
Тестові завдання представлені у вигляді: навчальних тестів, де показані правильні відповіді з посиланням на навчальний матеріал в підручниках та контрольні тести (на час або без обмеження часу на відповідь), які дозволять оцінити свої знання в реальному випробуванні.
Приклад тестового завдання
Питання представлені різних видів: з декількома варіантами відповідей, з вибором вірно / не вірно, що припускають коротку текстову відповідь, а також деякі інші види (детально в інструкції для кожного тесту). Тести можна проходити кілька разів, при цьому кожна спроба автоматично оцінюється.

Лекція іконка

Лекція представляє навчальний матеріал у цікавій та гнучкої формі з використанням графічних і відео матеріалів.
фрагмент лекціії
Вона складається з набору сторінок. Кожна сторінка зазвичай закінчується питанням, на який учень має відповісти. У залежності від правильності відповіді, учень переходить до наступної сторінки або повертається до попередньої. Навігація по лекції може бути прямою або більш складної, в залежності від структури пропонованого матеріалу. Уважно вивчіть матеріали лекцій і постарайтеся відповісти на всі питання.

Завданняіконка

Завдання дозволяють учителеві ставити питання, що вимагають від учнів підготувати відповідь в електронному вигляді (у будь-якому форматі) і завантажити його на сервер. Типовими завданнями є нариси, проекти, повідомлення і т.п. Вчитель може ставити оцінки за отримані відповіді.
Приклад курсу

Форум іконка

Форум - дуже важливий інструмент, тому що це місце, де відбуваються всі обговорення. За допомогою форуму, через дискусію, формується розуміння досліджуваного питання. Форуми можуть мати різну структуру і дозволяють оцінювати повідомлення. Повідомлення форумів можуть переглядатися в чотирьох різних форматах і містити вкладені файли. Підписавшись на форум, учасник буде одержувати копії всіх нових повідомлень на свій e-mail. Учитель, якщо це необхідно, може примусово підписати всіх на форум.
Існує кілька типів форуму:
Просте обговорення - складається з однієї теми. Використовується для того, щоб сфокусувати обговорення на одній темі.
Стандартний загальний форум - відкритий форум, в якому кожен може почати нову тему в будь-який час.
Кожен відкриває одну тему - в цьому типі форуму можна обмежити число створюваних користувачами тим.
Використання форумів
Модуль містить декілька можливостей для управління і перегляду обговорень:
Вкладені файли
Ви можете довати до свого повідомлення у форумі будь-які файли, але тільки один файл (зображення, Word-документ ...). Файл буде зберігатися на сервері разом з вашим повідомленням. Файл може бути будь-якого типу, але ми радимо використовувати стандартні 3-х буквені розширення для файлів (наприклад,. Doc для Word-документів,. Jpg або. Png для зображень ...), для того, щоб файли було простіше ідентифікувати іншим користувачам . Якщо ви змінили своє повідомлення й додали новий файл, попередній файл буде замінений. Якщо ви відредагували повідомлення й залишили поле із прикладеним файлом порожнім, то в повідомленні буде використовуватися попередній файл.
Оцінювання
Повідомлення можуть оцінюватися, використовуючи шкалу, засновану на теорії об'єктивного й суб'єктивного пізнання. Ця теорія може допомогти Вам подивитися на взаємодію між людьми по-новому. Вона описує два різних шляхи, по яких ми можемо оцінювати й вивчати різні об'єкти. Кожен з нас може використовувати обидва ці методи в різних ситуаціях і в різних пропорціях. Уявімо, наприклад, двох людей, перший є більше об'єктивний дослідник (Василь), а друга більше суб'єктивна (Олена).
• Василеві подобається залишатися по можливості більш 'об'єктивним', не примішуючи свої почуття й емоції. При дискусії з іншими людьми, що мають іншу думку, йому подобається відстоювати свою точку зору, використовуючи логіку, для знаходження прорахунків у міркуваннях опонентів. Він із критикою ставиться до нових ідей, поки вони не стануть доведеними фактами що заслуговують довіри,: книг, шановних учителів або його особистого досвіду. Василь - яскравий приклад об'єктивного дослідника.
• Олена більше чуйна до оточуючих людей. Вона настільки чутлива, що має тенденцію вислухувати й задавати уточнюючі питання до того моменту, поки не "зрозуміє предмет суперечки з погляду опонента". Вона навчається, використовуючи досвід інших людей. При спілкуванні з опонентами, вона намагається уникнути конфронтації. Олена - яскравий приклад суб'єктивного дослідника.
У наведеному прикладі дівчина представлена як суб'єктивний учень, юнак - як об'єктивний. У реальному світі існують саме такі тенденції, хоча, досить часто, зустрічаються виключення. У групі заснованої на співробітництві й взаємодопомозі, було б чудово, якщо кожний володів обома видами пізнання. У кожній конкретній ситуації, наприклад у форумах, постарайтеся оцінити повідомлення опонентів, виходячи з цих двох критеріїв. Можливо, це зможе допомогти Вам зрозуміти кожного з учнів і створити гарну атмосферу для навчання.
Отримання повідомлень
Повідомлення, яке з'являється на форумі, автоматично розсилається учасникам курсу за допомогою електронної пошти (відправлення здійснюється через 30 хвилин після появи повідомлення на форумі). Учасники курсу мають право вибору - отримувати чи ні такі повідомлення на свій e-mail. У цьому випадку виберіть опцію "Ні". Але в деяких форумах, наприклад новинних, учасники курсу можуть примусово отримувати копії повідомлень.

Чати іконка

Модуль "Чат" дає можливість учасникам курсу проводити обговорення в реальному часі через web. Модуль містить декілька можливостей для управління і перегляду обговорень.
ЧатВикористання чату
Модуль чату містить деякі можливості для того, щоб спілкування було приємним.
Смайли
Будь-які смайлики, які вам відомі, можете використовувати і вони будуть відображатися коректно. Наприклад, смайл
Посилання
Інтернет-адреси перетворюються у лінки автоматично.
Звукові сигнали
Ви можете надсилати іншим звукові сигнали за допомогою команди "beep" після імені користувача. Для відправки звукового сигналу всім використовуйте команду "beep all".
HTML
Якщо ви знаєте HTML, ви можете додавати до тексту повідомлень малюнки, програвати звуки і виділяти текст кольором і розміром.

Richtext HTML-редактор

Richtext HTML редактор є програмою, що нагадує MS Word і вбудований в Web-сторінку. Дозволяє створювати Web-сторінку в візуальному режимі і формує її HTML-код.
Richtext HTML-редактор
Крім форматування тексту, редактор пропонує ряд додаткових можливостей:
Копіювання тексту через буфер обміну з інших програм
Ви можете вставити текст із інших windows-додатків, наприклад з MS Word, при цьому формат тексту буде збережений. використовуйте команди копіювання і вставки в меню "Правка" або Ctrl + C - для копіювання і Ctrl + V - для вставки.
Вставка картинок іконка
Якщо ви хочете вставити картинку, що знаходиться на web-сайті й доступну через URL, скористайтеся кнопкою "Вставити картинку" ("Insert Image").
Вставка таблиць іконка
Ви можете вставити таблицю в текст, використовуючи кнопку "Вставити таблицю" ("Insert Table").
Вставка посилання іконка
Для того, щоб створити web-посилання наберіть текст, виділіть його, натисніть на кнопку "Посилання" ("Insert Link") на панелі інструментів і наберіть URL посилання.
Вставка "Смайликів" (Емоції) іконка
Для вставки маленьких іконок, що виражають емоції, у текст, натисніть на іконку з "смайлом" на панелі інструментів. Діалогове вікно дозволить Вам вибрати потрібну картинку (альтернативний спосіб малювання - написати текстовий еквівалент, що пізніше автоматично заміниться графічним аналогом).
Редактор формул іконка
Редактор формул дозволяє вводити формули, знаки, позначення за візуальними шаблонами.
редактор формул

Комментариев нет:

Отправить комментарий