понедельник, 8 апреля 2013 г.

ЯК НАВЧАТИСЯ ДИСТАНЦIЙНО ?


1.ON-LINE ЛЕКЦІЇ

ОN-LINE лекція проводитися викладачем на задану тему з предмету. Слухач може бачити і чути лектора, а також своїх однокласників за допомогою камери і мікрофону У нашому випадку рекомендується програма SKYPE Також невід'ємною частиною On-line лекції є електронна дошка за допомогою, якої викладач може показувати слайди ілюструють сказане географічні карти і т д. Також малювати набирати тексти і давати можливість те ж робити це слухачам Центру і при тому всім зрозуміло хто саме працює в цей момент на електронній дошці. Електронна дошка сполучена з відео і звуком все можуть коментувати побачене природно з дозволу викладача.
SkypeIDroo

2. Електронний підручник

Електронний підручник або медіа-підручник дозволяє учневі повторити самостійно те​​, що він чув від викладача. Підручник складається з тексту уроку з ілюстраціями відео і аудіо додатками, які надасть викладач. Оскільки підручник постійно присутній в системі дистанційного навчання учень може працювати з ним в будь-який зручний час самостійно але не забуваючи про те що викладач технічно в змозі потім перевірити скільки часу знаходився учень в підручнику де саме перебував, тобто що читав і що дивився. Після того як учень пропрацює тему проводитися електронний опитування на задані заздалегідь вчителем питання (схожі на тести а не тести), але тим не менше зачитують потім в підсумкову оцінку.

ПРИКЛАД КУРСУ:

1.1. Планування

Планування – важлива складова частина управлінської діяльності. Основні вимоги до планування.
Вдосконалення, підвищення ефективності управлінської діяльності взагалі і в сфері державного управління зокрема нерозривно пов’язане з її плануванням.
Всебічно обґрунтовані плани дозволяють центральним і місцевим органам державного управління на основі аналізу соціально-економічного і культурного життя території, галузі, сфери поєднувати перспективні і поточні завдання, визначити пріоритетні напрями їх вирішення, пов’язати розв'язання місцевих, галузевих, корпоративних проблем із загальнодержавними.
Процес планування є інструментом, який допомагає у прийнятті управлінських рішень. Його завдання забезпечити нововведення і зміни в організації в достатній мірі.
Планування це одна з функцій управління яка представляє собою процес вибору цілей організації і шляхів їх досягнення.
ПЛАНУВАННЯ

3.Форум іконка

3
Форум - дуже важливий інструмент, тому що це місце, де відбуваються всі обговорення. За допомогою форуму, через дискусію, формується розуміння досліджуваного питання. Форуми можуть мати різну структуру і дозволяють оцінювати повідомлення. Повідомлення форумів можуть переглядатися в чотирьох різних форматах і містити вкладені файли. Підписавшись на форум, учасник буде одержувати копії всіх нових повідомлень на свій e-mail. Учитель, якщо це необхідно, може примусово підписати всіх на форум. 
Існує кілька типів форуму: 
Просте обговорення - складається з однієї теми. Використовується для того, щоб сфокусувати обговорення на одній темі.
Стандартний загальний форум - відкритий форум, в якому кожен може почати нову тему в будь-який час.
Кожен відкриває одну тему - в цьому типі форуму можна обмежити число створюваних користувачами тим.
Використання форумів
Модуль містить декілька можливостей для управління і перегляду обговорень:

Вкладені файли

Ви можете довати до свого повідомлення у форумі будь-які файли, але тільки один файл (зображення, Word-документ ...). Файл буде зберігатися на сервері разом з вашим повідомленням. Файл може бути будь-якого типу, але ми радимо використовувати стандартні 3-х буквені розширення для файлів (наприклад,. Doc для Word-документів,. Jpg або. Png для зображень ...), для того, щоб файли було простіше ідентифікувати іншим користувачам . Якщо ви змінили своє повідомлення й додали новий файл, попередній файл буде замінений. Якщо ви відредагували повідомлення й залишили поле із прикладеним файлом порожнім, то в повідомленні буде використовуватися попередній файл.
Оцінювання
Повідомлення можуть оцінюватися, використовуючи шкалу, засновану на теорії об'єктивного й суб'єктивного пізнання. Ця теорія може допомогти Вам подивитися на взаємодію між людьми по-новому. Вона описує два різних шляхи, по яких ми можемо оцінювати й вивчати різні об'єкти. Кожен з нас може використовувати обидва ці методи в різних ситуаціях і в різних пропорціях. Уявімо, наприклад, двох людей, перший є більше об'єктивний дослідник (Василь), а друга більше суб'єктивна (Олена).
• Василеві подобається залишатися по можливості більш 'об'єктивним', не примішуючи свої почуття й емоції. При дискусії з іншими людьми, що мають іншу думку, йому подобається відстоювати свою точку зору, використовуючи логіку, для знаходження прорахунків у міркуваннях опонентів. Він із критикою ставиться до нових ідей, поки вони не стануть доведеними фактами що заслуговують довіри,: книг, шановних учителів або його особистого досвіду. Василь - яскравий приклад об'єктивного дослідника.
• Олена більше чуйна до оточуючих людей. Вона настільки чутлива, що має тенденцію вислухувати й задавати уточнюючі питання до того моменту, поки не "зрозуміє предмет суперечки з погляду опонента". Вона навчається, використовуючи досвід інших людей. При спілкуванні з опонентами, вона намагається уникнути конфронтації. Олена - яскравий приклад суб'єктивного дослідника.
У наведеному прикладі дівчина представлена як суб'єктивний учень, юнак - як об'єктивний. У реальному світі існують саме такі тенденції, хоча, досить часто, зустрічаються виключення. У групі заснованої на співробітництві й взаємодопомозі, було б чудово, якщо кожний володів обома видами пізнання. У кожній конкретній ситуації, наприклад у форумах, постарайтеся оцінити повідомлення опонентів, виходячи з цих двох критеріїв. Можливо, це зможе допомогти Вам зрозуміти кожного з учнів і створити гарну атмосферу для навчання.
Отримання повідомлень 
Повідомлення, яке з'являється на форумі, автоматично розсилається учасникам курсу за допомогою електронної пошти (відправлення здійснюється через 30 хвилин після появи повідомлення на форумі). Учасники курсу мають право вибору - отримувати чи ні такі повідомлення на свій e-mail. У цьому випадку виберіть опцію "Ні". Але в деяких форумах, наприклад новинних, учасники курсу можуть примусово отримувати копії повідомлень.

4.Чати іконка

Модуль "Чат" дає можливість учасникам курсу проводити обговорення в реальному часі через web. Модуль містить декілька можливостей для управління і перегляду обговорень.
ЧатВикористання чату
Модуль чату містить деякі можливості для того, щоб спілкування було приємним.
Смайли
Будь-які смайлики, які вам відомі, можете використовувати і вони будуть відображатися коректно. Наприклад, смайл
Посилання
Інтернет-адреси перетворюються у лінки автоматично.
Звукові сигнали
Ви можете надсилати іншим звукові сигнали за допомогою команди "beep" після імені користувача. Для відправки звукового сигналу всім використовуйте команду "beep all".
HTML
Якщо ви знаєте HTML, ви можете додавати до тексту повідомлень малюнки, програвати звуки і виділяти текст кольором і розміром.

Richtext HTML-редактор

Richtext HTML редактор є програмою, що нагадує MS Word і вбудований в Web-сторінку. Дозволяє створювати Web-сторінку в візуальному режимі і формує її HTML-код.
Richtext HTML-редактор
Крім форматування тексту, редактор пропонує ряд додаткових можливостей:
Копіювання тексту через буфер обміну з інших програм
Ви можете вставити текст із інших windows-додатків, наприклад з MS Word, при цьому формат тексту буде збережений. використовуйте команди копіювання і вставки в меню "Правка" або Ctrl + C - для копіювання і Ctrl + V - для вставки.
Вставка картинок іконка
Якщо ви хочете вставити картинку, що знаходиться на web-сайті й доступну через URL, скористайтеся кнопкою "Вставити картинку" ("Insert Image").
Вставка таблиць іконка
Ви можете вставити таблицю в текст, використовуючи кнопку "Вставити таблицю" ("Insert Table").
Вставка посилання іконка
Для того, щоб створити web-посилання наберіть текст, виділіть його, натисніть на кнопку "Посилання" ("Insert Link") на панелі інструментів і наберіть URL посилання.
Вставка "Смайликів" (Емоції) іконка
Для вставки маленьких іконок, що виражають емоції, у текст, натисніть на іконку з "смайлом" на панелі інструментів. Діалогове вікно дозволить Вам вибрати потрібну картинку (альтернативний спосіб малювання - написати текстовий еквівалент, що пізніше автоматично заміниться графічним аналогом).
Редактор формул іконка
Редактор формул дозволяє вводити формули, знаки, позначення за візуальними шаблонами.

5.Доповідь або реферат

5
Наступною частиною домашнього завдання є написання доповіді або рефератуУчень повинен не тільки користуватися тими матеріалами, якінадав йому викладачале й напрацьовувати навички самостійно знаходити в інтернеті або на іншому носії інформацію з теми урокуІ вчитисяправильноформулювати в доповіді або рефераті ту думку, яка дозволить розкрити тему доповідіА також проводиться опитування в усній форміяк індивідуально так і всього класу за допомогою ПЗ відеоконфіренцій.
55

6.ТЕСТИ

6
Підсумок лекції підводять тестиТести можуть бути тренеровачніщо дозволяє слухачу кілька разів їх здавати і працювати над помилками іконтрольніКонтрольні тести здаються на час і якщо учень їх проваливто він не допускається до наступного лекціїЗа те слухачу слід бути уважним але якщо таке і сталося через час з дозволу викладача можна пройти повторні тести попередньо повторивши матеріал уроку не забуваючи про те що викладач в змозі перевіритищо робив учень де був в підручнику як здавав тренеровачні тести які робив помилкиПо томукраще відразу звернутися до педагога за додатковими роз'ясненнями.
Результати підсумкового контролю оцінюються відповідною кількістю балів. Він може проводитись в усній чи письмовій формі або у вигляді тестування з використанням комп’ютерів за обов’язкового очного спілкування студента з викладачем в університеті або ж у навчально-консультаційному центрі. Сесії плануються навчальним планом-графіком, затверджується Директором Центру і доводиться до слухача на початку навчальних курсiв. Розклад проведення підсумкового контролю з відповідних дисциплін заздалегідь уточнюється на дошці оголошень сайту центру дистанційного навчання.
За роботу упродовж семестру, на підставі отриманих слухачем балів за виконання обов’язкових видів робіт, передбачених навчальним планом з дисципліни (лабораторні, індивідуальні, контрольні та курсові роботи (проекти) тощо), результатів поточного та підсумкового контролю у формі іспиту (заліку) виставляється екзаменаційна оцінка за шкалою оцінювання .

Шкала оцінювання

Сума балів за всі форми навчальної діяльностіОцінка за іспит
за ЄКТСза національною шкалою
90-100AВідмінно („5”)
82-89BДуже добре („4”)
74-81CДобре („4”)
64-73DЗадовільно („3”)
60-63EДостатньо („3”)
35-59FXНезадовільно („2”)
з можливістю повторного складання
1-34FНезадовільно („2”)
з обов’язковим повторним вивченням навчальної дисципліни
Позитивні екзаменаційні оцінки з усіх передбачених навчальних дисципліни відповідного курсу є підставою для переведення студента на наступний курс чи етап навчання.
Етапи проходження навчання слухача фіксуються центром дистанційного навчання Центру і заносяться у відомість успішності та індивідуальний план, які є доступними відповідно тьютору та студенту. У цих документах фіксується статистика учбового процесу, а також результати виконання завдань, тестів, контрольних, курсових робіт та курсових проектів у ході навчального процесу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий